vineri, 29 ianuarie 2010

Primul Semestru s-a dus...

Salut si bine v`am vasit ! Ma trezesc de dimineata , ceaiul fierbinte ma astepta cu bratele deschise ! Il beau linistit , fac toate treburile de dimineata ;)).... ma imbrac , ma spal pe fata , iar apoi , ca de obicei la pc . Intru pe mess , nici`un coleg . Intru pe jocul meu preferat , Khanwars , mai fac cate ceva pe acolo , iar apoi plec la scoala . Ultima zi din semestru , e mai neobisnuita decat celelalte zile : Incheierea mediilor , muzica , panarama ( desi le facem in fiecare zi ). Mai merg pe la profesori , celalalte clase , le urez vacanta placuta ( desi e doar de o saptamana ) ... ehh...intr`un sfarsit a venit si diriginta , sa ne incheie mediile . Eram oleaca cam nelinistit , in privinta notelor , dar asta este . Cand am auzit , Antal : ai media 8,22 , eram cel mai fericit ! Dupa ce le`a spus la toti mediile , am plecat acasa !!! Dau drumu la muzica , la maxim ( asta se intampla acum ) , si va scriu si voua ultima zi din semestru ( se intampla tot acum ) :)) ... hai ca v`am pupat :*

1 comentarii:

Anonim,  10 februarie 2010 la 17:54  

foarte fain blogul
si dupa cum ti-am mai spus..nu e bine sa asculti toate prostiile pe care le zic altii ..cine comenteaza sa vad k au si ei blog si sa faca si ei articole..
in fine..la subiect acum..foarte fain ..te felicit..
te-a pupat blonda ta:*>:D<

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License