joi, 21 ianuarie 2010

Hainele noi si obiceiurile proaste !

Stiti cu totii cum e sa mergi sa iti cumperi ceva de la magazin...indiferent ca e o sapca , pantaloni sau pantofi orice...exista oameni care sunt asa de incantati si de fericiti de noua achizitie incat nu mai asteapta sa ajunga cu marfa acasa si se imbraca direct din magazin...

Mi se pare asa de ciudat aceasta decizie a fiecaruia incat stau si ma intreb de ce o fac?

Adica de ce ai vrea sa pui pe tine tricoul nou care miroase asa urat cand il cumperi din magazin direct si poate mai iei si o boala sau poate ca chiar si tu transpirat sau murdar??

Frate nu poti astepta pana acasa??? Chiar asa de nerabdator sa fii sa te "dai mare" cu noua ta achizitie?? Crezi ca lesina careva daca ii arati bluza inca cu eticheta pe ea?? Nu prea cred...

Asta ma enerveaza pentru ca mi se pare o lipsa de ceva...nu stiu daca e bun simt, educatie, respect...habar nu am, dar cu siguranta nu e ceva bun! :) :p

Daca am cumva prieteni sau prietene care fac asta si se simt sa stiti ca ma refer si la voi! :))

In rest...numa' bine!

1 comentarii:

Elena 21 ianuarie 2010 la 15:20  

:)):))
Eu nu cunosc nici o persoana care face asta.
Si ai dreptate in privinta mirosului. ( al propriului corp si al hainelor noi).

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License