sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Pe la patinoar !

Hai salut si bine v`am regasit , haideti sa va mai povestesc cate ceva . Am fost la patinoar . Au fost 2 week`enduri la rand , cand am mai ajuns si eu pe gheata . Am mers in Bacau . Aici in Roman nu aveam unde .
Prima data , a fost OK , imi mai adusesem putin aminte cum sa patinez. La inceput a fost cat de cat bine , dar , era si normal , cazatura dupa cazatura , pot sa zic ca erau in floare. Patinele mi`au facut putine probleme , am ajuns cu niste bataturi acasa , dar asta este .
A doua oara , adica al2lea week`end , de data asta , am ocolit acel patinoar si am ajuns la altul . La prima vedere , de afara , mi s`a parut ok patinoarul . Intr`un sfarsit am ajuns pe gheata patinele imi faceau niste probleme ingrozitoare . Le-am schimbat de vreo 3 ori , creca de acum cel de acolo ma injurase . O gheata vai de capul ei nici nu puteam patina din cauza ei si a patinelor ( chiar daca le`am schimbat de 3 ori , nu am mai indraznit inca odata :D ) , dar in sfarsit . De data asta , stiind sa merg mai binisor pe patine , mi`am propus sa numai cad deloc… dar ce ? se poate fara cateva cazaturi ? normal ca nu .
Cazaturile erau din nou in floare . Mai pe final , patinam linistit si ma las furat de peisaj ( ehh..ma uitam dupa o fata :-" ) si cad urat de tot , nici bine nu m`am ridicat , din nou , cunostinta cu gheata . :|

Dupa ce am iesit de pe gheata, mi-am relaxat picioarele pline de niste bataturi ingrozitoare si ne-am indreptat spre haleala cu inca cativa prieteni… dar asta e alta poveste . Urmarile nu le mai zic , au fost ok si am ajuns cu bine acasa :)
Cam asta a fost totul !

0 comentarii:

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License