duminică, 24 ianuarie 2010

Partieee !

Salut ! Azi am mers la sanius ! Undeva , intr`un sat , in apropierea micului oras Roman , un deal imens , numai bun de ciolofan , sanii si altele . Am avut putin de mers pana la acel deal . Intr`un sfarsit am ajuns la destinatie . Intai am incercat putin locul , am vazut ca totul e ok... l`am "atacat" cu mijloacele de transport ;))...sau , as putea zice cu obiectele muncii.:))
dupa cateva ture , am facut o pauza de un paharel de vin fiert , ne`am activat putin :)) , iar apoi , din nou , distractie frate ! Din pacate , unii n`au rezistat pana la sfarsitul distractiei , dar au avut parte de sa rada de ceilalti cum faceau cazaturile de rigoare cu cate`o placa de skate , sania sau camera de la tractor ;))... apoi am mers la cineva in apropiere , la bunicii lui , ne`au dat un incalzitor :-"...iar apoi.... Via Acasa :))...
Hai ca v`am pupat :*

0 comentarii:

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License