vineri, 22 ianuarie 2010

Dependenta telefoanelor mobile ;)

Hai salut ! Dragi cititori ( inexistanti deocamdata ) , m`am gandit ca azi sa spun cate ceva despre dependenta telefoanelor mobile. E imposibil sa nu ai un telefon si stii cum e, ai un telefon apoi apare altul mai bun, stragi bani si ti`l iei,apoi apare altul si tot asa.Nu e bine sa iti iei un telefon scump care nu-ti place ci mai bine unul care iti place.Dai bani pe un telefon care are de toate ca si celelalte telefoane doar ca e mai scump.

Observ din ce in ce mai multi copii care au telefoane de ultima generatie chiar daca nu stiu sa le foloseasca.Se lauda ca au toate dotarile de ultima tendinta insa nici macar nu le sunt folositoare la varsta pe care o au si unii nici nu stiu despre ce vorbesc . Nu trebuie sa fiti gelosi pe acesti copii, deoarece un telefon performant nu e cel mai important lucru din viata.

Nu fiti descurajati din cauza telefonului vostru, moda vine si trece!

As vrea sa ve prezint telefonul meu :P :

Dar as pune si un telefon care mi l`as dori :


Am o boala cu telefoanele Walkman :)...

eh..poate ne vedem mai tarziu...la urmatorul post ( daca va mai fi azi :) )

hai ca v`am pupat :*

0 comentarii:

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License