vineri, 22 ianuarie 2010

Leapsa de la elena-ocs !

LeapsaPrima bautura: lapte din sanul mamei


Prima mancare: o banana

Prima amintire: o bataie "incinsa" cu un coleg in clasa I :))


Primul gand frumos: cand m`au luat fetele in brate :X


Primul gand urat: cand mi`a furat colegu iubita la gradinita :)


Prima fapta buna: cand am dat o jucarie unui verisor de`al meu


Prima fapta rea: cand am aruncat penarul unui coleg de gradinita in cosul de gunoi al clasei :)


Primul contact cu calculatorul: la gradinita


Prima senzatie: foame


Prima enervare: cand am primit bulina neagra la gradinita :)


Prima spaima: cand m`am nascut


Prima emisiune tv: nu cred ca mai tin minte :)


Prima carte inceputa: Capra cu Trei Iezi ( numai ca e o poveste :-" )


Primul vis: Sa ma fac fotbalist :)

- o dau mai departe cui vrea :-??

0 comentarii:

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License