duminică, 21 februarie 2010

Ma surprinde...

De o saptamana nu am mai scris pe blog m`am ocupat de fatada lui , dar , am fix o luna de cand il am... am 2 countere pe blog , unul pus din prima zi , iar al 2lea cu vreo 3 zile mai tarziu...

427 vizitatori unici (sitemeter) - un numar mic in comparatie cu alte bloguri dar un numar neasteptat de mare pentru mine!

Pe celalalt counter , FLAG COUNTER , s`au gasit doar 206 vizitatori unici...
Avand in vedere de asta , sunt 221 vizitatori care au intrat doar in primele 3 zile.
 
Cand am inceput acest blog nu m-am gandit o secunda ca va fi citit de atati cititori , ci unul care sa imi foloseasca mie, in primul rand ,  sternand aici ideile si parerile mele despre tot ce ma inconjoara.
Chiar sunt surprins , am avut vizitatori din Rep. Moldova , Italia , Ungaria , America , Germania si Bulgaria .

Multumesc mult si sa privim inainte spre o alta luna plina de inspiratie !

V`am Pupat ! :*

0 comentarii:

Inscrie-te si tu in programul de blogger outreach Sampler.roCreative Commons License